.

جزئیات خبر

سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی (137) در شهرداری ملایر اجرا می شود

اداره ارتباطات
4111
1399/08/17
سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی  (137)  در شهرداری ملایر اجرا می شود

137 شماره تلفن ۳رقمی است که متعلق به شهرداری بوده و تمام شهروندان محترم ملایری در تمام ساعات شبانه روز می توانند تقاضای خدمات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود در حوزه های اجرایی شهرداری را با آن در میان بگذارند و در کل پل ارتباطی شهروندان با شهرداری می باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ملایر حسین بابایی شهردار ملایر گفت تاکنون پل ارتباطی با شهرداری ملایر صرفا از طریق اپراطور تلفن 137 بوده که بصورت سنتی توسط اپراطور درخواست شهروندان را ثبت و پیگیری می نمود و با خریداری وپیاده سازی سامانه 137 شهروندان می توانند از 4 روش با شهرداری در تماس باشند ونسبت به ثبت شکایات و درخواستهای خود و دریافت پاسخ و بازخورد آن اقدام نمایند.

بابایی در ادامه گفت در روش اول همشهریان می توانند با اپراطور 137 تماس گرفته وشکایات ومشکلات خود را بیان و کد پیگیری دریافت نمایند  و در روش دوم می توانند با تلفن گویای 137  در 24 ساعت شبانه روز تماس گرفته و درخواست خود را ثبت وکد پیگیری دریافت نمایند  و بازخوردو نتیجه کار از طریق پیامک توسط  شهرداری برای آنها ارسال خواهد شد.

شهردار ملایر روش سوم را نصب اپلیکیشن موبایلی بر روی گوشی همراه شهروندان بر شمرد و گفت در این روش با استفاده از اپلیکیشن موبایلی 137 وثبت در خواست، همشهریان میتوانند از محل مورد نظر فیلم یا عکس گرفته و آن را ارسال نمایند و چون این سامانه بر پایه نقشه gis  می باشد کارشناسان شهرداری براحتی می توانند موقعیت محله ویا منطقه مورد نظر را بطور اتوماتیک  شناسایی  و به سرعت اقدام به رفع مشگل  نمایند و روش چهارم استفاده از سامانه 137 تحت وب از طریق پرتال شهرداری ملایر به نشانی Malayer.ir می باشد که شهروندان براحتی میتوانند از محل مورد شکایت عکس وفیلم گرفته ویا نسبت به تایپ شکایات مورد نظر اقدام و ارسال نمایند .

بابایی در ادامه گفت در هر چهار روش سیستم به صورت اتوماتیک در خواست شهروندانرا ثبت وبه مسئول مربوطه ارجاع و بازخورد آن را به متقاضی ارسال می کند وهمشهری عزیز می تواند انجام و یا عدم انجام درخواست خود و همچنین رضایت وعدم رضایت خود را از طریق کد اعلامی به شهرداری اعلام نماید.

بابایی در انتها گفت بعد از پیاده سازی کامل این سامانه آموزشهای استفاده از 4 روش جهت رفاه حال شهروندان گرامی از طریق راههای ارتباطی شهرداری ملایر به اطلاع شهروندان گرامی خواهد رسید و ابراز امید واری نمود با خرید واستفاده از این سامانه بتوانیم گام مؤثری در بهبود وضعیت شهر و جلب رضایت شهروندان داشته باشیم .