.

جزیئیات خبر

137 سامانه همیشه پاسخگو

57
1397/11/10
137 سامانه همیشه پاسخگو

شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی ، ارائه خدمات مستمر به شهروندان را از مهمترین وظایف خود دانسته و با آگاهي از تحولات اخیر در عرصه کار و روابط اجتماعی گام های مهمی را در خدمات رسانی به شهروندان برداشته است. در این راستا با تغییرات ایجاد شده در نحوه مدیریت و کارکرد سامانه مدیریت شهری( 137) فرصتی برای مشارکت شهروندان در نظارت بر عملکرد شهرداری و متقابلاً ایجاد زمینه بررسی میزان آشنائی ، بهره گیری و رضایتمندی شهروندان به عنوان مخاطبان و مشتریان این نهاد خدمت گذار فراهم نموده است. مولفه های مهم سامانه مدیریت شهری( 137) پویایی ، کارآمدی ، کنترل و تحلیل اطلاعات ، آموزش، ارتقاءعلمی و توانمند سازی منابع انسانی ،فرهنگ سازی ،اطلاع رسانی و از همه مهمتر سرعت بخشیدن به رسیدگی به درخواستهای مردم و کوتاه نمودن فاصله بین مدیران شهری در شهرداری و شهروندان ساکن شهر می باشد

در حال حاضر سامانه 137 با توجه به تنوع درخواست‌های مردمی، به تدریج از مرکز ارتباطات مردمی به مرکز هدایت، کنترل و ساماندهی نیاز‌ها و معضلات شهری تحت عنوان " سامانه مدیریت شهری 137" به صورت شبانه روزی ارتقاء یافته و آماده دریافت درخواستها ، شکایات و نظرات و پیشنهادات و انتقادات کلیه شهروندان عزیز ملایری می باشد.